Tēmas
Jaunumi
Pasākumi
Piedzīvojumi
Ekspedīcijas
Viedoklis
Padomi
Diskusijas
Foto
Kalendārs
Saites
Par klubu
 
Laivas
Laivas
Laivas
   

RegisterLogin
Kāpēc reģistrēties
 
 

JAUNUMI

 

 

Gaujas Bāziens 2008

Campo, 20.08.2008

Komentāri

 

1..10 | 11..20 | 21..30 | 31..40 | 41..50 | 51..60 | 61..70 | 71..80 | 81..90 | 91..100 | 101..110 | 111..120 | 121..130 | 131..140 | 141..150 | 151..160 | 161..169

<< Atpakaļ pie raksta

 

Pensijas Līmenis

22.09.2008

13:49

Pirmajai reizei svarīgākais ir tas, ka jums ir nemitīgi jādzer un jāēd, kaut arī negribas. Nekādu apstāšanos, sekojiet, lai laiva ne mirkli nepārstātu virzīties uz priekšu. Citādi pasākums var ļoti ievilkties. Ko konkrēti ēst un dzert jūsu gadījumā nav pārāk svarīgi, kamēr neesat kļuvuši par riteņbraucēju tāfelīšu klientiem. Good luck!

atis

22.09.2008

14:08

Kad pirmo reizi piedalījāmies, domājām, ka īstā reizē būs pa vidam apstāties, ieēst siltu zupu, pagatavotu uz gāzes degļa un braukt tālāk. Tas beidzās ļoti nelāgi - vienam dalībniekam no mūsu četriem pa atpūtas laiku "nobira" rokas, krastā pakāsām 40 minūtes, bet fizisko tas nekādi neuzlaboja, drīzāk muskuļi sāpēja vairāk, jo bija jau atsiluši.
Daudz labāk ir upē sēdēt nepārtraukti, pat atpūšoties, jo pat mazākajā 2 kmh straumē, 10 minūtes neairējot, tiks nobraukti 350 metri. Pusstundas atpūtā pakāš kilometru - ja tas liekas sīkums, tad distances beigās pat 100 m neliksies sīkums. Turklāt lieku reizi piestājot krastā, kāpjot ārā/iekšā, tiek patērēts vēl vairāk laika. Ēst var vienalga ko - picu, šokolādi, sviestmaizes vai desu, galvenais ir dzert. Nez vai termoss ir vajadzīgs, jo ar to laika krāmēties nebūs.
Labāk lēni un rimti airēt, bet bez apstājas visu laiku. Īpaši jau svarīgi nepārforsēt sākumā, kad visiem ir sacīkšu garastāvoklis un citas laivas aizbrauc zibens ātrumā - baigi gribas tām dzīties pakaļ un sacensties :)). Pēc 10 km jau ir piedzītas rokas, bet paliek vēl 90...labāk cīkstēties beigās, kad skaidri zināms, cik daudz spēka palicis.

janis_b

22.09.2008

14:47

Nevajadzētu arī pārēsties.. ar ēšanu sportā pamātā saprot to ka kustoties tiek patērēta enerģija, kas ir jākompensē.. ja pienāk brīdis kad organismam ir jāsāk tēret pārāk daudz enerģijas lai pārvārītu apēsto, vai lai uzturētu siltu visu to izdzerto šķidrumu atkal sākās problēmas.
Es ieteiktu pievērst uzmanību arī apģērbam, un izvēlēties to ar domu ka vakarā paliks vēsāks. Vajadzētu kārtu mugurā, tādu lai ir komfortabli airēt, un ja ir aizdomas ka uz beigām airēsies lēnāk, tad kārtu (iepakotu tā lai neizmirkst) līdzi ar domu ka kad paliks vēsi tad uzvilkšu.
Ir svarīgi nesagaidīt kad pienāk brīdis kad jau ir slikti, vienalga tas attiecās uz ēšanu, dzeršanu vai apģerbu.
Es pat ieteiktu dodoties distancē kādu capsicam (vai citu.. Finalgonu neieteiktu) sildošo smēri uzsmērēt (vēlams smērēt gumijas cimdiņos, lau uz rokām netiek virsū) uz pleciem, vietas kas potenciāli tiks ilgstoši noslogotas. Būs jūtams ļoti stiprs siltums, bet būs nedaudz vieglāk tikt līdz galam.

Marchello

22.09.2008

15:37

Kaut ko apēst vajag ik pai stundai, kaut vai piespiedu kārtā. Pats ēdu tos enerģijas batonus, viņi gan ir pretīgi bet organisms vēl ne reizi nav atteicis. Pagājušogad braucot gandarījuma braucienu nepaņēmu neko, domāju, ka uz tik īsu distanci nevajag.. Beigās melns gar acīm aizgāja. Dzeršnai man pietiek ar kādiem 2 litriem uz 100 km, bet labāk paņemt ar rezervi. Par sildošajām smērem gan vajadzētu aizmirst, jo ķermenis svīst un tad smēres no sildošajām pārvēršas par dedzinošām. Pilnībā piekrītu Pensijas Līmenim, ka nedrīkst ļaut laivai apstāties.

Pensijas Līmenis

22.09.2008

17:19

Ja ļoti svīst, noteikti jādzer vairāk. Uz 100 km man vajag vismaz 5 litrus. Ir bijušas pāris reizes, kad ir pietrūcis, tad ir ļoti slikti, jo uz beigām jau tāpat nav pārāk labi.

Mazais Bismarks

22.09.2008

18:55

Esmu nočekojis ka Pensijas Līmenis ēd speķi. Kāpēc nestāsti cietiem ?
Man pesonīgi ar batonoņiem un želejām pietiek līdz 50-60km, pēc tam prasās kaut ko kreptīgāku

Mazais Bismarks

22.09.2008

19:28

Par kāpšanu no laivas distancē- jaitājums spečukiem, kā ar dabisko vajadzību kārtošanu ? Kā ne kā 13 stundas.
Starp citu, izskatās,ka bez kāpšanas nesanāks, jo kaut kur ap Vecsaikavu ir pontonu tilts, ja nu vienīgi ar eskiņu (Voyagera izpildījumā).

Gundars

22.09.2008

20:57

Ar smaili braucot var omulīgi pačurāt švammītē.
Ja runā par speķmaizi, vēl klāt noderēs sālīts gurkis. Tas ir standartkomplekts slēpošanas maratonos. Jo sāļi no roganisma ir izskaloti, un vajag atjaunot vismaz Na. Kur raut Ka, laikam vēl neviens nav izgudrojis

Anete

22.09.2008

21:02

Ja vien cilvēks nav regulārs sacensību "Dzintara pūslis" uzvarētājs, ārā jākāpj vismaz 1-2 reizes. Neliela pauzīte pusceļā palīdz arī izstaipīties un mazliet atjēgties - bet nedrīkst pārāk to ievilkt.
Par paiku - Pensijas Līmenis nepieminēja arī populāros banānus :) Tie ir labs variants, ja kuņģis atsakās sadarboties ar batoniņiem - viegli gremojas, dod sātu un enerģiju. Par speķamaizēm - ir pūristi, kuri uzskata, ka, ja lieto batoniņus, tad tikai tos, jo citādi var sākties problēmas ar vēderu. Iespējams, tā arī ir, bet, ja no saldumiem sāk šķebināt, var palīdzēt mazsālīts gurķis, tomāts, viegla siermaizīte vai kas tamlīdzīgs.
Batoniņu izvēlē der atcerēties, ka no batoniņiem vulgaris (Snickers, Mars un tamlīdzīgi) gribas dzert, jo garša ir ļoti salda. Kurš pārāk daudz dzer, bieži kāpj krastā čurāt, un tikmēr konkurenti pabrauc garām :) No lielveikalos pieejamā labi ir Miks, Serenāde, kā arī musli batoniņi. Speciālo sporta batoniņu priekšrocība - dod vairāk enerģijas (tā tiešām ir, praksē pārbaudīts), sabalansētas vajadzīgās vielas. Mīnuss - dārgi maksā un arī kuņģim nedraudzīgāki. Izvēle, ko ēst - pēc katra gaumes un iespējām :)

Uģis G.

22.09.2008

21:24

Šovasar lielajā maratonā pienāca brīdis kad riebās viss. Powerbāri, rieksti, rozīnes, banāni. Tad labi palīdzēja mīkstas baltmaizes bulciņas. Aižštopē un uzmundrina.

 

1..10 | 11..20 | 21..30 | 31..40 | 41..50 | 51..60 | 61..70 | 71..80 | 81..90 | 91..100 | 101..110 | 111..120 | 121..130 | 131..140 | 141..150 | 151..160 | 161..169

<< Atpakaļ pie raksta

 

Pievienot jaunu komentāru

Autors:
E-pasts: (nav obligāts)
Komentārs:

Lapas administrācija nepieciešamības gadījumā patur tiesības slēgt pieeju rakstīšanai diskusijās no atsevišķām IP adresēm, kā arī dzēst bezjēdzīgus vai nekādā veidā ar diskusijas tematiku nesaistītus komentārus. Komentāru saturs pauž to autoru viedokli.


Klubs > Tēmas > Jaunumi > Raksts > Komentāri

Lapu uztur: Inno.web