Tēmas
Jaunumi
Pasākumi
Piedzīvojumi
Ekspedīcijas
Viedoklis
Padomi
Diskusijas
Foto
Kalendārs
Saites
Par klubu
 
Laivas
Laivas
Laivas
   

RegisterLogin
Kāpēc reģistrēties
 
 

DISKUSIJAS

 

 

Pūšļu kultūra, tiešām jāmaina?

Komentāri

 

1..10 | 11..20 | 21..30 | 31..40

  << Atpakaļ uz diskusijām

 

Stūrmanis

06.11.2002

12:28

Novembra žurnālā ""Klubs""Stavro raksts par UM un ne tikai, rekomendēju! Cita starpā Agris pasūta pūšļus tur, kur jamiem būtu jābūt - makšķerēt utt #:))) Savukārt Canoes rulzz! Pilnīgi piekrītu - canoes rulzzz, jo tām ir dikti daudz labu īpašību! Taču nav tik traki arī ar pūšļiem, tāpat kā ar canoēm ir makšķernieku un ir ww pūšļi. Arī Latvijā tik daudzinātajā ECO-Callenge daži posmi ir Sevylor pūšļos, daži kayakos. Pats kopš '92 gada lietoju Sevylor (ne sailor, kas ir vizuāli līdzīgs, bet kvalitāte mēdz iesakot) un atzīstu par gana labu gan Amatā, gan Salacā #:) Katrai no laivām ir savi +/-, vienas nav jāpūš/jāsaliek, citas var ielikt mugursomā utt
Ar jamo es gribēju pateikt, ka nav svarīgi vai uuturismā Latvijā dominēs (būs populārākas) vienas vai otras, galvenais, lai ūdens maniaki un tikai atpūtnieki augtu līdzi tehnoloģijām un izmantotu kvalitatīvu ekipējumu, jo laiks, kad pa upēm brauca vilnas trenniņtērpos, kājās vilnas zeķe, kuļkene un keda par laimi ir pagājis! ja nu vienīgi kāds sarīko ww retro macjus #:))) tobishj katram pašam jāizvērtē piemērotākā laiva konkrētam pasākuma un mērķim ko grib sasniegt...
just info daži ww pūšļi:
http://www.sevylor.com/kayaks/kayaks2.html
un
http://www.seaeagle.com/canoes/?404;http://www.seaeagle.com/canoes/se380x.asp
noteikti ir vēl...
Stūrmanis - manīts gan kayakā, gan pūslī, gan canoē #:)

Agris

06.11.2002

13:04

Nezinu vai tas ir ticis rakstā, kaut arī par to runājām - skaidrs, ka nav pilnīgi preizu un pilnīgi nepareizu lietu! Katram izstrādājumam sava vieta, un, ja iet runa par Nirok un līdzīgiem, tad tā vieta ir tur, kur teicu - vīriem ar gumijas zābakiem un viegli iesvīdušu vateni. Tikai aizvainots pūšļu braucējs var nepamanīt, ka tūrismam un domātie pūšļi atšķiras! Nu kaut vai ar to ka nav duļļu airiem... atvainojos, irkļiem.
Tā kā neesmu pret, bet aicinu salīdzināt - nu nav tie pūšļi nekādas raķetes. Ja nu jāmauc kādā sacīkstē, kur citam braucamajam vietas nav - cita lieta. Kas braucējs, tam vienalga ar ko.

Agris

06.11.2002

13:15

Man patika doma par retro maču! Nu tā nopietni - ar regulējošu nolikumu: vilnas zeķes, plastmasas maisiņi kājās, hokeja ķiveres, braukšana ar Salut airiem, aizliegt neoprēnu utt. Martā teiksim, Amatā...
Bet, ja nopietni, tad ne-retro vēl šodien ir tikai retais. Izgājšpavasar Kurseniekā jaunekļi un jaunkndzes zili nosalušiem stilbiem kāpa plostos plikām kājām. Kedas tā jau ir greznība :)

Stūrmanis

06.11.2002

13:42

Ceru, ka aizvainots pūšļu braucējs naf par mani, jo nemaz neesmu aizvainots, jo nirokā skaidrā un labprātīgi nekāpju, man patiesi patīk gan mans Prijon Fly, gan canoes (tikai man vēl naf autiņa ar ko tās vizināt #:(), kā nekā pat savās kāzās izmantoju Campo canoes (rekomendēju!), varu arī kādu bildi aizsūtīt, ja vēlies #:))) man likās interesanta tēma garu ziemas vakaru diskusijām #:), gaidot ūdeni upēs, un tikai!

JānisR

07.11.2002

19:48

tas pūslis (un smaile ar) ko 95% gadījumu redzam upēs ir retro. Fakts.
Vienkārši padomijas palieka. Kādreiz nekā cita nebija - tāpat kā ar vāģiem. Tikai ar mašīnām nomaiņa notika ātrāk, ar laivām - lēnāk. Kad pārejas process beigsies, tad upju zaparu un moskviču vietā redzēsim ko citu. Bet ir pamats sagaidīt ka tāpat kā uz ielām, būs dažādība.
Jāsaka gan ka vairums patreizējo braucēju ir sākuši tieši ar pūšļiem

BLONDAIS

11.11.2002

15:30

NU,JOHAIDĪ.ESMU BRAUCIS AR,UFIMKU,PA KAUKĀZA UPĒM URUHA,ČEREKA,TEREKA,AR LAS3 KARĒLIJĀ.NU SORRY,BETJA KĀDS TUR BŪTU BIJIS AR TĀDA TIPA CANOE,KĀ UM,DOMĀJU,KA VAIRĀK PELDĒTU,NEKĀ BRAUKTU.PŪSLIS IR MANERVĒT SPĒJĪGĀKS,TAS IR PĀRVIETOJAMS AR VILCIENU,LIDMAŠĪNU,TO VAR ATĻAUTIES NOPIRKT VISI.PŪŠĻI IR TAUTAS KLASE.CIK ŪDENSTŪRISTU VAR ATĻAUTIES CANOE PAR 400LS?

Agris

11.11.2002

16:31

... ar tāda tipa kanoe kā UM! Pilnīgi vietā ir piebilde TĀDA TIPA. Neliels patstāvīgi veicams informācijas apskats par kanoe būtu vietā citādi diskusijai nebūs kopsaucēja. Ar šadu piebildi aprobežošos attiecībā par laivām.
Bet, attiecībā uz nosauktiem maršrutiem, viss ir relatīvs. Daži peld arī Gaujā, bet nosauktie maršruti beigu galā nav nekādi ""piecinieki"", turklāt, neviens jau netaisās Kaukāzu ieņemt ar kanoe... mēs te visi runājam par laivām atpūtas maršrutos, kuros būtu pieskaitāms viss līdz 3 kategorijai ieskaitot un pieejams pa zemes ceļu - tātad pamatā Latvija un Karēlija (varbūt kāds pateiks ko Karēlijā var darīt ar pūsli?).
Par manevrētspēju. Noteikti strīdēšos, jo vienīgā ass ap kuru efektīvi spēj manevrēt pūslis ir paša pūšļa centrs. Ja vien upes platums ir lielāks par paša braucamā garumu, tad pūšļu priekšrocības strauji rūk un pārējais ir straumes un vēja ziņā. Ar labiem operatoriem LAS3 ir tīri jaudīga lieta, taču diemžēl, tā pieder vēsturei un šo nišu šodien aizpilda katamarāni (bij. padomijas teritorijā) vai rafti (citur).

Jānis

12.11.2002

11:32

Standarta pūšļi nerullē.
Ūdenstūrismā tas ir kā kompromiss - tas ir tad kad visiem slikti.
Vienīgais labums - vecais krievu pūslis ir lēts - nu un tad ka lēts ? Zapars arī ir lēts. A labs pūslis jau vairs nav lēts - Buša ražojumi laikam sākās pie 250 Ls un tie vēl ir prastākie varianti.
Njemot jebkuru ūdenstūrisma jomu var atrast laivu kas tai būtu piemērotāka kā pūslis. To apliecina arī valdošā braucēju attīstības tendence - sāk ar pūsli (tās pašas cenas un pieejamības dēļ) un tad - grozies kā gribi - parādās kaķi, kajaki, smailes, kanoe, rafti un galu galā - PSN (tas dzērājiem)
Bet galu galā - brīvs cilvēks brīvā valstī - kā grib tā dara.

BLONDAIS

12.11.2002

12:39

PŪŠĻU KULTŪRA IR DABISKI VEIDOJUSIES UN ARĪ DABISKI UN LĒNĀM MAINĀS LĪDZ AR REĀLĀM IESPĒJĀM. NEPIEKRĪTU Ļ.C.AGRIM PAR MNERVĒTSPĒJU,IR PIEEJAMS VIDEO NO CIECERES,ĻOTI UZSKATĀMI...

Agris

12.11.2002

13:38

Tev blondais jāpārlasa mans komentārs. Ciecerē nebija ne normālu kanoe (pats būdams šo Algonquin saimnieks labi zinu kam šīs laivas ir paredzētas un šis ""kam"" noteikti nav slaloms vai WW) un pat ja būtu normāli braucēji (Liepānieki tā kā māk) tad te nav pamata secinājumiem, jo Ciecere ir upe, kuras platums ir samērojams ar kanoe garumu. Ja ieliek airi šīs upes vidū un apvelk pūsli riņķī, skat, tu jau esi otrā krastā! Aizbrauc ar pūsli un izdari ko tādu pie Aiviekstes aizsprosta... un nebrīnies, ja nones pa taisno!

 

1..10 | 11..20 | 21..30 | 31..40

  << Atpakaļ uz diskusijām

 

Pievienot jaunu komentāru

Autors:

E-pasts (neobligāti):

 

Komentārs:

Lapas administrācija nepieciešamības gadījumā patur tiesības slēgt pieeju rakstīšanai diskusijās no atsevišķām IP adresēm, kā arī dzēst bezjēdzīgus vai nekādā veidā ar diskusijas tematiku nesaistītus komentārus. Komentāru saturs pauž to autoru viedokli.


Klubs > Diskusijas > Dažādi

Lapu uztur: Inno.web