Tēmas
Jaunumi
Pasākumi
Piedzīvojumi
Ekspedīcijas
Viedoklis
Padomi
Diskusijas
Foto
Kalendārs
Saites
Par klubu
 
Laivas
Laivas
Laivas
   

RegisterLogin
Kāpēc reģistrēties
 
 

DISKUSIJAS

 

 

Ko jaunu esat sapratuši airējot šogad?

Komentāri

 

1..10 | 11..20 | 21..30 | 31..40 | 41..43

  << Atpakaļ uz diskusijām

 

Dawis

08.08.2006

23:20

Atstāt savus biedrus grimstošā plostā īsi pirms tumsas iestāšanās un, ar cēlu mērķi, lauzties cauri mežiem, krūmiem, purviem un grāvjiem gaujas krastos, lai nelielā kompānijā pirmajiem izdotos sasniegt kempingu, kura atrašanās vieta izrādās nebija zināma, un iekurināt ugunskuru, iespējams, tomēr, nebija spožākā šī gada doma.

Kaspič

09.08.2006

12:24

Govs aste - noiets etaps, to es secināju šopavasar, jo praktiski to esmu izmantojis pāris reižu ~ 7 gados, precīzāk nevienu ārpus ārēm, jo situācija upes lejtecē no aksidenta vietas noteica, ka tūlīt tik un tā būs jāatāķē, jo sākās krāce, neizlūkota... un velkot tikt līdz krastam, vai noturēties kādā mikro atstraumē, lai to izlūkotu nebūs ķiekas.
Newskool iesaka lietot "Sling line", 1,5 līdz 2m garu cauruļveida siksnas cilpu ar karabīni, karabīni nostiprina kānu kurš grib ar 2 astotniekiem siksnas galos vai ar kāpsli siksnu sasienot ar satikšanās mezglu. Es ieteiktu siksnas trubā iebāzt putupoliuretānu, strēmeli no paklājiņa vai paskatīties kādā būvniecības veikalā pēc celtniecības šuvju aizdares materiāliem, tas, lai nodrošinātu Sling line papildus celtspēju. Slingline nēsā vestes priekšējā kabatā un izmanto cietušā, laivas vai bezsamaņā esoša raidera vilkšanai to pieākējot ar karabīni laivas cilpai vai vestes pleca siksnai un uzmetot cilpu uz airi nevadošās rokas pleca. Nekādā gadījumā pāri krūtīm, tb galvai, tikai ļoti labi zināmās vietās, gludūdenī.
Glābšanas prioritātes -
1. Cilvēks, kaut gan ir redzēti gadījumi kad cilvēks aizpeld un tiek glābts tā inventārs, vai raiders atrodoties tuvu droši atstraumei tajā iestumj laivu un pats tiek parauts ar straumi tālāk.. piemēram amerikā nevaiksmīgas krābšanas darbu veikšanas rezultāts var būt glābēja nonākšana cietumā.
Laiva - labāk to stumt, buldozerēt, pieāķēt pie pamestās virves un tikai galējos nepieciešamības gadījumos vilkt, jābūt pārliecībai un drošībai...
3. airis Ja jāglābj kāda airis es parasti to paņemu un airēju ar diviem airiem.. tas ja plaukstas lielas, var arī mests kā šķēpu uz atstraumi, krasta akmeņos gan būs labi, tas nekas ka tas ir 200Ls vērts modelis, labāk lai ar pāris skrambām, bet krastā nekā vesels aizpeldējis uz jūru.
Sling line + :
1.Nav lieku galu un cilpu, kas kūļājas gar sāniem, atāķējas un rada bīstamību, ka tā ieķersies, un iedomas, ka paraujot siksnas sprādzi tā automātiski atāķēsies ir blefs, tas tika demonstrēts WTR, pamēģiniet izvilkt govs asti pat ar atvērtu sprādzi, ja tā tiek nostiepta ap sānu un uz ptriekšu...
2. Jūs kādu velkat nezināmā upē, priekšā krāce - drošības apsvērumu dēļ pirms tās jūs atāķējat govs asti (ja tas izdodas), nobraucat krāci "jūsu vilkšanas stobrs ir tukšs", govs aste ir pie cietušā, jums jāpārlādē, glābšana beigusies, jūs varat tikai "buldozerēt" . Velkot ar "Sling line" pieminētajā situācijā ir jānomet cilpa no pleca jāizbrauc krāce, krāces lejpusē jāsagaida upuris jāsagrābj slings, atkal jāuzmet plecā, un jāturpina vilkt, vienkārši un droši.
3. Sling line var izmantot kā atsati priekš laivas vilkšanas ar pulijiem - trīšu sistēma, pašdrošināšanai krastā, izlīkojot vienmēr pa rokai garāka kā aste -slings multi funkcionāla lieta.
Sling line - :
1.Vajadzīga veste ar kabatu priekšā, parasti mēs tur vadājam polšu. Daži ražotāji piedāvā tādas kurām tās ir papildus piepliekamas.
2.To vieglāk pazaudēt kā govs asti, kas defaltā stāv pie vestes...
Atcerieties veicot glābšanas darbus pirmajā vietā ir jūsu drošība. Tāpēc gaidot kamēr draugi pārdzem mašīnas, izspēlējiet dažādas situācijas un neaizmirstiet, ka vis bīstamākā vieta upē ir 3m no krasta - krituši koki, siekstas, atstraumes, piespiedes, anderkati, iesprūdusi kāja starp akmeņiem... galvenajā straumē pavisam reti kad notiek aksidenti, tikai nevainīgi otstreli
Bet labāk, ja ir govs aste nekā, ka nav vispār nekā.
Un vēl, kas buldozerējot kajaku pa nezināmu krāci nav laika īpaši piegriezt vērību labākajai trajektorijai, bet var uzticēties cietušajam kajakam, jo tas ir pilns ar ūdeni un iet pa galveno straumi, lielākajā vairumā gādījumu vidusmēra un liela caurplūduma upēs tā arī ir drošākā līnija, vajag tikai skatīties kur galvenā straume veido mazo jautro vilnīti pirms milzīga purovera...un to apbraukt pa sāniņu vai ieskrienoties bufot tam pāri.

Mariz

16.08.2006

09:22

"1,5 līdz 2m garu cauruļveida siksnas cilpa ar karabīni, karabīni nostiprina kānu kurš grib ar 2 astotniekiem siksnas galos vai ar kāpsli siksnu sasienot ar satikšanās mezglu. Es ieteiktu siksnas trubā iebāzt putupoliuretānu, strēmeli no paklājiņa vai paskatīties kādā būvniecības veikalā pēc celtniecības šuvju aizdares materiāliem, tas, lai nodrošinātu Sling line papildus celtspēju" godīgi sakot nesaprotu, kāds tas rīks izskatās

 

1..10 | 11..20 | 21..30 | 31..40 | 41..43

  << Atpakaļ uz diskusijām

 

Pievienot jaunu komentāru

Autors:

E-pasts (neobligāti):

 

Komentārs:

Lapas administrācija nepieciešamības gadījumā patur tiesības slēgt pieeju rakstīšanai diskusijās no atsevišķām IP adresēm, kā arī dzēst bezjēdzīgus vai nekādā veidā ar diskusijas tematiku nesaistītus komentārus. Komentāru saturs pauž to autoru viedokli.


Klubs > Diskusijas > Dažādi

Lapu uztur: Inno.web